Laukiame Jūsų laiškų visais rūpimais klausimais: info@salexl.lt


Koks SaleXL darbo laikas?
Internetinė išparduotuvė dirba 24val/7d.
 Į paklausimus telefonu atsiliepiame darbo dienomis nuo 9 iki 17 val.



Kaip greitai pristatote užsakytas prekes? 
Paprastai prekes perduodame kurjeriui kitą darbo dieną po užsakymo patvirtinimo arba apmokėjimo, tad prekės pristatomos dažniausiai per 1-3 darbo dienas nuo užsakymo/apmokėjimo patvirtinimo.



Ar galima patiems atsiimti prekes?
Užsakytas didelių gabaritų prekes pagal galimybę kartais galima atsiimti Vilniuje pagal išankstinį susitarimą. Tokiu atveju mokestis už pristatymą neskaičiuojamas. Prašome suderinti laiką telefonu iš anksto.


Ar prekė tilps į mano automobilį?
Jeigu norite atsiimti didelių gabaritų prekę (batutą, dviratį ir tt.) ir abejojate ar jos dėžė (-ės) tilps į Jūsų transporto priemonę, maloniai prašome susisiekti svetainėje nurodytais kontaktais ir patikslinti pakuočių kiekį ir išmatavimus, nes jie ne visada yra nurodyti prekės aprašyme.


Ar SaleXL pristato užsakytas prekes?
Taip, prekių pristatymą vykdo oficiali kurjerių tarnyba Venipak arba kitas vežėjas.


Kaip galima atsiskaityti už prekes?

Prekes atvežusiam kurjeriui už prekes galima atsiskaityti grynais/kortele. Kadangi kurjeris grąžos neduoda, malonėkite turėti tikslią sąskaitos sumą apmokėjimui. Apmokėjimas kurjeriui grynais įmanomas tik jeigu prekės vertė kartu su pristatymo mokesčiu neviršija 600€ (jei prekės (-ių) kaina viršija numatytą ribą, tokiu atveju avansinę dalį sumos galima mokėti pavedimu, o likusią kurjeriui grynais).

Užsakymą patogiausia apmokėti bankiniu pavedimu tiesiogiai per savo banką arba Paysera įmokų surinkimo platformos pagalbą. Prekės siunčiamos kurjeriu tik po apmokėjimo įskaitymo mūsų sąskaiton.


Ar galima pirkti išsimokėtinai/lizingu?
Ne, pirkimas išsimokėtinai ar lizingu neįmanomas.


Ar pristatote prekes visoje Lietuvoje ir užsienyje? 
Prekes pristatome visoje Lietuvoje. Prekių pristatymas kitose šalyse vykdomas pagal atskirą susitarimą ir apmokėjimą. Pristatymui į Neringą taikomas papildomas 50Eu išankstinis apmokėjimas.


Kiek kainuoja prekių pristatymas ir kaip jis apskaičiuojamas?
Pristatymo kaina nėra pilnai ar dalinai įskaičiuota į prekės kainą. Prekių pristatymo kaina išimtinai priklauso nuo užsakomų prekių bendro svorio ir tūrio ir apskaičiuota vadovaujantis galiojančiomis pasirinkto oficialaus kurjerio pakuočių įvertinimo taisyklėmis. Kiekvienos prekės siuntimo kaina paskaičiuota atskirai. Siuntimo kaina perkant 2 ar daugiau prekių nesumuojama. Norėdami sužinoti prekės kaina, įdėkite ją į pirkinių krepšelį internetinėje SaleXL išparduotuvėje. Jeigu yra galimybė atsiimti užsakytą prekę Vilniuje, baigiant užsakymą internetu vietoje pristatymo tiesiog pasirinkite atsiėmimą išparduotuvėje ir siuntimo kaina automatiškai nesiskaičiuos.


Ar prekėms yra suteikiama garantija?
Prekėms yra suteikiama 2 metų garantija nuo gamintojo broko: nuo užslėpto gamintojo broko, apie kurį nei pirkėjas nei pardavėjas negalėjo žinoti prekės pirkimo-pardavimo metu. Kadangi išparduotuvėje be visiškai naujų iš gamintojo gautų prekių pasitaiko ir ekspozicinių, nekomplektinių, naudotų ir pan. prekių, joms garantuojame tik prekės komplektaciją (kad turi būti tokia prekė kaip aprašyta) ir nurodyti visi, jeigu yra, defektai.

Paprastai nukainuotoms prekėms 14 d. grąžinimo garantijos netaikome ir būtent todėl jos parduodamos pigiau, nes importavome jas be gamintojo garantijos, tad pretenzijų dėl prekių atspalvio ar pan. nepriimame. Papildomi garantiniai įsipareigojimai yra nurodomi pirkimo dokumentuose (sąskaitose faktūrose ar pirkimo kvituose).


Kodėl IŠ-parduotuvė?
Šiuolaikinis Išparduotuvės prekybos modelis (angl. Outlet) reiškia prekyba naujais prekių ženklo gamykliniais daiktais kurie turi ar tam tikrą nežymų, naudojimą neįtakojantį trūkumą; sudarė gamybos perteklių; nebuvo realizuoti didmenininko numatytu laikotarpių ir pan.  Pirmosios Outlet parduotuvės atsirado JAV dar 1930-iais, labai išplito, persimėtė į Europą ir jau daugelį metų suteikia žmonėms puikią galimybę sutaupyti perkant gerą kokybišką ir originalų daiktą.

Bendradarbiaudami su Vokietijos partneriais ir sukaupę kelių metų patirtį „outlet“ srityje nusprendėme pasiūlyti jį išrankiam Lietuvos vartotojui, nes pastebėjome, kad mūsų šalies pirkėjams kainos ir kokybės santykis yra lemiamas: siūlome tik žinomų prekių ženklų, patikimų ir sertifikuotų gamintojų prekės patraukliomis kainomis.


Ką reiškia prekės būklė kiekvieno prekės aprašymo pradžioje?
Atsižvelgiant į tai, kad prekiaujame ne tik naujomis bet ir prekėmis su nekondicine, pažeista pakuote, privalome kruopščiai patikrinti, ar pažeidus pakuotė nebuvo paveikta prekė, todėl besirinkdami prekes Vokietijoje ir pargabenę jas į Lietuvą pradarome kiekvieną įpakavimą ir įvertiname prekės būkle. Jei prekė turi nors kiek reikšminga trūkumą, ji dar labiau nukainojama ir būtinai pateikiame visą informaciją prekės aprašyme, kad klientai galėtų įvertinti už ką jie moka.

Pagrindinės pasitaikančios būklės:

- nauja su/be etikečių: prekė visiškai nauja, nėra jokių reikšmingų pažeidimų, nebent patikrinimų metu nukrito, o gal net pasimetė etiketės;

- nauja, papildomai nukainota dėl defekto/trūkumo: prekė nauja, tačiau turi toliau aprašytą pažeidimą (gal pakuotės atidarymo metu peiliuku užkabino ir minimaliai prapjovę audinio užvalkalą, gal nežymiai įskilo plastikinio namuko detalė, gal yra gamyklinis stalo dažymo defektas ir pan.)

- nekondicinė/palamdyta/pažeista pakuotė: dėžė ar įpakavimas buvo apdraskytas, įplėštas, įlenktas ar pan; atidarytas patikrinti prekę, papildomai užklijuotas lipnia juosta, daiktų išdėstymas dėžėje gali skirtis nuo gamyklinio.

 - nėra originalios dėžes/įpakavimo: jo aplamai nebuvo, jis pasimetė ar visiškai susiplėšė, bet siusdami įsigytą prekę įdėsime ją į kitą, neoriginalią dėžę (pvz Cybex autokėdutės:  iš gamintojo jos atkeliauja sudėtos po 2vnt į paprastą nespalvotą dėžę, o paskui paskirstymo vietoje/pas prekybininką perdedamos į mažesnes konkrečiai tai spalvai skirtas dėžes. Tad jeigu pažeidžiama didelė dėžė, net 2 Cybex autokėdutes gausime tik supakuotas į gamyklinį celofaną be jokio dėžės. O jei toks celofanas bus įplyšęs, kėdutė gali kiek apdulkėti transportavimo metu.

- ekspozicinėnors mūsų prekės nedalyvavo prekyboje, pasirinkome šią būklę apibūdinti prekėms, kurios naujos, bet ar su minimalias plastiko patrinimais, ar su dulkelėm, ar maža dėmele.

- yra išparduotuvės ekspozicijoje:  šios prekes yra realios išparduotuvės salėje adresu Pasakų 9, Vilniuje, jas galima apžiūrėti iš karto vietoje be išankstinio susitarimo, nereikia laukti kol atnėšime jas iš sandėlio.

- minimaliai naudota: turim vos keletą naudotų prekių rūšių, jos dažniausiai parduodamos tik realioje parduotuvėje (paspirtukai, lauko žaislai, kalnų slidės ir slidinėjimo batai). Tokie daiktai yra puikios būklės.

- naudota: prekė yra naudota, turi akivaizdžių naudojimosi žymių, tvarkinga, aprašyti defektai jei yra.

 

(sąrašas nėra baigtinis)


Kaip gauti daugiau informacijos apie dominančias prekes?
Jei Jums nepakanka informacijos pateiktos prekės aprašyme ir nuotraukose,  daugiau informacijos galite gauti paskambinę mums telefonu +370-652-96666, parašę elektroninį pranešimą info@salexl.lt, taip pat užpildę el. paklausimo formą mūsų tinklapyje. Greito paklausimo langelis yra kiekvienos prekės puslapyje.